Toteutamme kylpyhuoneremontit toiveidesi mukaan Helsingissä ja pk-seudulla
Ota yhteyttä ja kysy lisää

Kylpyhuoneremontti Helsinki ja pk-seutu

Kylpyhuoneremontti, kodinhoitohuone- tai saunaremontti sekä muut märkätilat toteutetaan aina ammattitaidolla ja tarkkuudella. Toiminta-alueemme on Helsinki, Espoo, Vantaa ja muu pk-seutu. Tarvittaessa toimimme myös muualla Etelä-Suomen alueella. Olemme kokeneita märkätilojen asiantuntijoita, joten voit luottaa työmme jälkeen. Ota yhteyttä ja sovi tapaaminen!

Kylpyhuoneremontti Helsinki ja lähialueet

Kylpyhuoneremontti on erityisen tärkeää toteuttaa asianmukaisesti, määräyksien mukaan ja materiaalivalmistajien ohjeiden mukaisesti. Meillä vesieristystyöt toteutetaan märkätilasertifikaatin omaavan asentajan toimesta. Laatoittajamme ovat oman alansa asiantuntijoita ja heillä on kokemusta niin luonnonkivilaattojen, puristelaattojen kuin perinteisempien keraamisten materiaalien käytöstä.

Meiltä myös erityisratkaisut

Laatan koko voi olla pieni tai suuri; meillä on siihen kokenut työntekijä ja välineet. Pystymme tekemään kylpyhuoneremonttiin liittyen myös erityisratkaisuja, kuten laatoitettuja hyllyjä tai syvennyksiä, tai linjalattiakaivot suurella laatalla ja yhdensuuntaisella kaadolla. Saunat voidaan tehdä mittatyönä asiakkaan toiveet huomioiden, lauteet metritavarasta tai valmiilla laudepaketeilla. Meillä on kokemusta useista eri puulajeista ja eri mallisista saunoista.

Suunnittelupalvelu apunasi

Tarvittaessa saat apua kylpyhuoneen, kodinhoitohuoneen tai saunan suunnitteluun sisustussuunnittelijalta joko konsulttikäyntinä, varsinaisena sisustussuunnitelmana tai kokonaisvaltaisena apuna materiaalihankinnat ja projektinhallinta huomioiden. Tilaa kylpyhuoneremontti kokonaisvaltaiselta ammattilaiselta!

Kylpyhuoneremontti Helsinki – valitse luotettava osaaja!

Jätä meille tarjouspyyntö, niin otamme sinuun yhteyttä ja voimme käydä rauhassa projektisi yksityiskohdat läpi. Kylpyhuoneremontti voidaan toteuttaa Helsingin alueella tai muualla pääkaupunkiseudulla. Meiltä onnistuu myös ammattitaitoinen keittiöremontti ja kokonaisvaltainen huoneistoremontti.

Me kuuntelemme, neuvomme ja toteutamme! Kerro meille kylpyhuoneremonttiin liittyvistä toiveistasi, niin etsimme juuri sinulle parhaimman ratkaisun.

Rakennusliike Vanha Kaupunki Oy

Mechelininkatu 17 A