Teemme urakoita yksityisasiakkaille, taloyhtiöille ja säätiöille pääkaupunkiseudulla
Ota yhteyttä ja kysy lisää

Kaupungin kauneimmat liiketilat | Helsinki, Espoo, Kauniainen

Kauneuskeskus Fenix halusi remontoida toimipisteensä perusteellisesti ja Rakennusliike Vanha Kaupunki Oy toteutti kahden vuoden aikana yhteensä neljän toimipisteen remontoinnit. Sujuvan ja ammattitaitoisen työn tuloksena on syntynyt lopputulos, joka on juuri sellainen minkälainen lopputuloksen haluttiinkin olevan.

”Olen saanut kaupungin kauneimmat toimitilat joten on päivänselvää että olen Vanhan Kaupungin toimintaan enemmän kuin tyytyväinen. Minulla on ollut hyvä suunnittelija ja loistavat toteuttajat”, sanoo Kauneuskeskus Fenixin toimitusjohtaja Marjo Fischer.

Urakoimaan sisustussuunnittelijan suosituksesta

Vuonna 2019 Kauneuskeskus Fenix halusi uusia kaikki toimipisteensä. Anna Koponen Interior Design Oy:n sisustussuunnittelija Anna Koposen suosituksesta remonttitöiden toteuttajaksi valikoitui hänen luottotekijänsä Rakennusliike Vanha Kaupunki. Neljän toimitilaremontin osalta Vanha Kaupunki on vastannut rakennustyöstä ja pintaremonttitöistä. Lisäksi he ovat tehneet paljon erilaisia asennustöitä ja kalustuksia.

”Projektit ovat menneet niin, että suunnittelija on tehnyt suunnitelmat ja minun hyväksyntäni jälkeen tehdään piirustukset ja työselosteet. Sen jälkeen tavataan ensimmäisen remonttipäivän aamuna suunnittelijan ja Vanhan Kaupungin edustajien kanssa työmaalla ja käydään suunnitelmat läpi. Ja sen jälkeen alkaa remonttityö”,  Marjo Fischer kertoo.

”Asiakaspalvelu ja viestintä toimii moitteetta, puheluin ja viestein homma on toiminut ja heidät on saanut kiinni. Jos ja kun tulee remontissa yllätysmomenttia, ottavat he nopeasti yhteyttä, ja kertovat tilanteen sekä ehdottavat miten ongelma kannattaisi ratkaista. He ovat myös hoitaneet asioita suoraan suunnittelijan kautta, jotta asiakkaalle ei kokoajan soitella. Yleensä jos on ollut jokin ongelma, on se ratkaistu jo ennen kuin minulle on siitä kerrottu.”

Urakkaosuudet toteutettiin mahdollisimman tehokkaasti, jotta kauneuskeskusten toiminta ei häiriintyisi liikaa. Aikataulut asettivat korkean riman onnistumiselle ja mahdollisiin yllätyksiin piti reagoida nopeasti. Remontoiminen nopeassa aikataulussa vaatii hyvää yhteistyötä tilaajan, suunnittelijan, LVIS-asentajien, ja muiden oheistoimijoiden kanssa. Kun kaikki osaavat asiansa ja puhaltavat yhteen hiileen, työ saadaan onnistumaan.

Laadukasta ja luotettavaa toimintaa

Marjo Fischerin mukaan seikka joka erottaa Vanhan Kaupungin monista muista alan toimijoista on heidän asenteessa työhön.

”Heillä on homma hoituu-asenne. Ei ole tullut vastaan yhtään asiaa mitä he eivät olisi pystyneet ratkaisemaan tai tekemään. Jos asia on vaan mitenkään tehtävissä, voin luottaa siihen että he toteuttavat sen. Heillä on todella osaavat kaverit töissä ja asenne on kunnossa.”

Asenteen lisäksi myös itse tekeminen on erinomaista.

”Työn jälki on tosi siistiä ja viimeisteltyä. Ihmiset ovat todella rennon mukavia ja ammattitaitoisia. Heidän kanssaan on ollut mukava työskennellä. Se on luonut minulle luoton ja olen voinut nukkua yöni rauhassa, ilman että on tarvinnut mietiskellä, että mitäköhän tästä tulee ja tuleeko valmista ikinä”, Fischer kiittää.

Rakennusliike Vanhaa Kaupunkia Marjo Fischer voi yrittäjänä suositella kaikille yrityksille jotka kaipaavat luotettavaa tekijää remonteilleen.

Rakennusliike Vanha Kaupunki Oy

Mechelininkatu 17 A